Re: Nagrywanie a praca w tle - poprawnosc nagrania

Autor: Any User <anyuser_at_dell.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 19:29:06 MET

> To jeszcze zależy od tego, ile ma RAMu. Jeśli mało (czyli np. 256 MB)
> lepiej też zostawić go w spokoju. Przy tak małej ilości komputer może
> potrzebować większej ilości na bufor i będzie się posiłkował swapem, który
> przy próbie uruchomienia czegokolwiek zacznie nie wydalać i będzie
> podwójny problem dla procesu nagrywania - z jednej strony opróżnianie
> bufora, z drugiej nienapływanie danych z dysku, szybko skończy się to
> opróżnieniem bufora nagrywarki i jazdą na systemie ochrony zapisu. :)
> Zanim się pozbiera i ponownie napełni bufory minie trochę czasu...

> [...]

Eee tam, ja mam kompa z 256 MB i nagrywałem płyty, będąc jednocześnie
zalogowany na 2 użytkownikach (zdalny pulpit na localhosta), mając
uruchomionego Winampa, Excela, kilka instancji Internet Explorera, GrabIta,
Total Commandera i jeszcze parę drobnostek - i nagrywanie przebiegało bez
żadnego problemu.