Re: Dot. konfiguracji serwera

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 16:03:16 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < gg
>Parzystość też ale wszystkie dane są fizycznie na 2 dyskach (dwóch z kilku
>jakie pracuje w macierzy).

Nie. Gdyby było tak jak mówisz... to byśmy mieli RAID-1..

>Przyzwoite _zabawkowe_ może tak. Jeżeli rozmawiamy o serwerach a nie
>"serwerach" to nie rozmawiajmy o rozwiązaniach low endowych SATA.

SATA nie muszą być takie lowendowe. Nie każdy potrzebuje aż takiej
prędkości, żeby stosować 15k-dyski FC.
A jeśli nie widziałeś macierzy na SATA... to już nie moja wina.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A new film by Borg... Mrs. Borgfire
\  Kruk@epsilon.eu.org   /