Re: Dot. konfiguracji serwera

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 15:55:23 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrneo5csu.oj7.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Nie. Duplikacja jest wtedy, gdy masz dwa egzemplarze tego samego.
> Parzystość to nie duplikacja.

Parzystość też ale wszystkie dane są fizycznie na 2 dyskach (dwóch z kilku
jakie pracuje w macierzy). Z samej parzystości ma sobie odzyskać te dane
jak jeden dysk sie spali?

> Nie mówiąc już o tym, że przyzwoite rozwiązania mają hot-swap na SATA.

Przyzwoite _zabawkowe_ może tak. Jeżeli rozmawiamy o serwerach a nie
"serwerach" to nie rozmawiajmy o rozwiązaniach low endowych SATA.
BTW pokaż mi link do serwera z macierzą sata -ciekawy jestem co to za
cudo...

--
pozdr
P.