MP3 Sandisk Sansa m250 - firmware update

Autor: Any User <anyuser_at_dell.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 15:09:54 MET

Witam

Mam odtwarzacz Sandisk Sansa m250 z firmware 4.0.44E, czyli wersja
europejska. Chciałbym go zmienić na wersję amerykańską, ale...

Na różnych forach naczytałem się poradników odnośnie zmian z 2.2.xE na
wersję amerykańską, oraz ostrzeżeń, że odtwarzacze z firmware 3.2.xE po
uaktualnieniu zdychają. Nic natomiast nie znalazłem na temat firmware 4.0.

Czy ktoś próbował już uaktualniać firmware w tej wersji?