Karta graficzna z telewizyjną ?

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 13:42:51 MET

Witam..

Mam takie pytanie czysą na rynku takie rzekłbym układy hrybrydowe łączące ze
sobą funkcje karty graficznej i karty telewizyjnej ? Bo składam kompa i
generalnie nie wymagam jakiejś wielkiej wydajności od karty graficznej bo
będą to typowo domowe zastosowania, filmy, troche gry itp. Na forum idg jako
rekomendację karty do ok 400 zł znalazłem model
Radeon X1300 XT Sapphire 256MB DDR3 TV&DVI LiteBox. Jeśli chodzi o kartę tv
to nie bardzo wiem czy sie tu kierować. Dlatego pytam czy jest coś
sensownego w całości a jeśli nie to jaką kartę w granicach myśle do 250 zł

Dzięki i pozdrawiam