Re: Zlozylem zestaw prosze o sprawdzenie.

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 13:36:09 MET

> Składam podobny zestaw do podobnych zastosowan, no moze jeszcze troche
> typowego uzytku domowego, filmy, od swieta gry jakies.

No, no o internecie, filmach itp juz nie wspominalem :)

> tez asus, ale P5B mi "poradzono"

a ktora dokladnie? Bo tak na szybko przegladnalem i wszytskie maja 1xATA, ja
potrzebuje minimum 2xATA.

> ati 1650 pro, ale jesli chodzi o grafike fotoszopowa to nie ma to prawie
> znaczenia, jakakolwiek karta starcza, moga byc nawet zabytki, liczy sie
> procesor i ram. Co do pamieci to zwykle lepiej spisze sie np 256ddr3 niz
> 512ddr2.

Znaczy wybierajac k.graf myslalem o grach, w sumie gralem ostatni raz ze 3
lata temu ;) ale jak mam doplacic 100 zl i ma to zrobic roznice to moge sie
poswiecic.

> dolozylbym troche wat do zasilacza

Czyli jakis minimum 400W?

> --