Re: HDD w kieszeni USB - problem na niektorych komputerach

Autor: MooNTER <email.znajdziesz_at_w.naglowku.wiadomosci>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 11:41:54 MET

Patrze, patrze, a tu kto? Marcin ! Wychyla sie z
news:eltmil$pg9$1@inews.gazeta.pl i rzuca te oto slowa:
> Czy gdybym kupil hub usb z zasilaczem, to jest szansa, ze rozwiaze to
> moj problem?

nie wiem na jakiej zasadzie (co one zasilaja) ale wydawalo by sie ze moze to
cos dac

> Nie mam czasu ani warunkow zeby wozic komputery po
> serwisach (nawet jak jeden jest na gwaracji), ale wydaje mi sie to
> podejrzane, ze na dwoch zupelnie roznych pecetach jest identyczny problem?

watpie zeby to cos dalo, nikt nie gwarantuje ci jakiejs wydajnosci pradowej
z gniazdka usb (przeznaczone jest do raczej niskopradowych urzadzen

> Moze sprobuje jeszcze na innym komputerze.

mialem podobne problemy z portem lpt - w niektorych komputerach jest to port
drukarki i tyle ma z lpt wspolnego... na 5 komputerow tylko jeden zadzialal
mi z moim urzadzeniem (testowalem na 2 laptopach -stary dell i nowszy
gericom, na jakims nowszym stacjonarnym kompie, na p2 233MHz :), a zadzialal
dopiero na innej plycie z celeronem 300MHz...)

Jesli chodzi o twoj problem to IMO na 100% usb nie daje rady pradowo...

--
Pozdrawiam!
MooNTER