Re: HDD w kieszeni USB - problem na niektorych komputerach

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 09:32:21 MET

Czy gdybym kupil hub usb z zasilaczem, to jest szansa, ze rozwiaze to moj problem?
Nie mam czasu ani warunkow zeby wozic komputery po serwisach (nawet jak jeden
jest na gwaracji), ale wydaje mi sie to podejrzane, ze na dwoch zupelnie
roznych pecetach jest identyczny problem?
Moze sprobuje jeszcze na innym komputerze.
Aha, uzywam Win XP Pro, ale tutaj chyba nie ma to wielkiego znaczenia?