Re: spam na grupie (przypuszczalny)

Autor: MooNTER <email.znajdziesz_at_w.naglowku.wiadomosci>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 11:33:57 MET

Patrze, patrze, a tu kto? Luke ! Wychyla sie z
news:elsmd7$o57$2@news.lublin.pl i rzuca te oto slowa:
> a masz na mysli ten sklep zaczynajacy sie na P. ? i ja odnioslem takie
> wrazenie.

jesli chodzi o moj post o monitorze lcd+tv to czysty przypadek, serio nie
jestem zwiazany z ta firma ;)
tyle ze jak wyszukuje cokolwiek z tego sprzetu w googlach to wyskakuja na
jednej z pierwszych pozycji...
Nie chcialem dawac linka do allegro, bo ktos by pomyslal ze to reklama...
Jesli chodzi o ten sklep (i drugi na A.) to ludzie narzekaja na serwis, ja
tam nie mialem przyjemnosci z nimi walczyc, poczytac o tym mozna w archiwum
p.r.w, ale jesli chodzi o ceny (sprzetu we Wroclawiu, bo w internecie mozna
znalezc taniej) to zwykle zagladam na strony sklepu A. i P. -nie zdarzylo mi
sie jeszcze zebym gdzies znalazl taniej (wiem wiem, to juz mocno reklama
zajezdza...)

--
Pozdrawiam!
MooNTER