Re: Stacja graficzna - jaki sprzet ?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 11:24:07 MET

Vertex napisał(a):
> Witam.
>
> Mam przygotowac do firmy propozycje zestawu komputerowego ktory
> ma pelnic glownie funkcje stacji graficznej pod Cineme 4D v.10
> (oczywiscie bedzie tu rowniez Office, antywir ... ale to juz inna sprawa)
>
> Kwota do 12 tys. brutto .... ewentualnie jakie wogole mozna wybrac
>
> Co mozecie polecic ???
>
> 1. plyte pod 2 procesory (Intel Core Duo, Opterony, Xeon ?) ... jakis
> przyklad modelu ?
> 2. Pamieci (4GB lub 6GB) ... jakie modele ?
> 3. Procesory (Jakie modele .... myslalem od 2.4GHz wzwyz
> 4. Dyski 2x 250GB 16MB Cache Sata II
> [...]
Tak trochę komentując wcześniejsze wypowiedzi o procesorach kartach
graficznych itd. Ja bym zaczął od monitora, z tego co zostanie procesor
+ odpowiednia ilość ramu tak żeby starczyło na przyzwoitą kartę
graficzną i w miarę dysk.

Czyli 12 tyś. minus np. 21.1" Eizo S2110W
(http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=21645) a za to co zostanie
najlepszy jaki się da Fujitsu Siemens CELSIUS M450
Ja bym stawiał raczej na Core 2 Duo niż na 2 Xenony - róznica w cenie
kolosalna, w wydajności dużo mniejsza. Troche zgaduje bo nie wiem ile
Cineme 4D v.10 da rade wyciągnąć z Xenona, bo to procesor do serwerowych
aplikacji raczej, a może taki soft też go potrafi dobrze wykorzystać.

Składają sprzęt samemu np. w komputroniku kupisz troche szybszy ale ja
bym w firmie sie nie odważył kupować składaka za tą sumę. Niech by tylko
coś nie będzie grało ze sobą to by mi głowę urwali :)

Pozdrawiam
Sebastian