Re: Stacja graficzna - jaki sprzet ?

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 10:33:39 MET

Użytkownik "webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> napisał w
wiadomoœci news:elrjsq$4t5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Vertex" <joke@verkomp.pl> napisał w wiadomoœci

> poszukaj porownan ile potrafia obrobic operacji zmienno-przecinkowych - bo
> to dla Ciebie kluczowe, tak jak ilosc ramu.
> poszukaj tez sobie co cinema 4d obsluguje z hardware (grafika) jako
> dopalacz.

cos na wzor:
http://www.barefeats.com/pentium4.html
czy
http://www.tomshardware.pl/cpu/20011031/xpvsp4-10.html

nie chce mi sie szukac nowszych opracowan, ale bierzerz arkusz kalkulacyjny,
wpisujesz w pierwsza kolumne procek, w druga jego cene, w trzecia punkty -
dzielisz cene przez punkty i wychodzi _najtansza_ opcja ;) mozna tez dodac
do ceny reszte podzespolow:
1 - nazwa, 2 - cena cpu, 3 - cene podzesp, 4 - punkty, 5 -> (2+3)/4

i jeszcze benchmarki grafik..

pozdrawiam
Kamil