kontroler a'la Nintendo Wii :)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 09:10:21 MET

Po pierwsze: Jak to właściwie działa, bo dochodzą do mnie różne
informacje, a nie wiem czy wszystko z tego jest prawdą, nie miałem
jeszcze okazji widzieć tego w praktyce. ;) Domyślam się, że ruchy ręki
są przekazywane do konsoli, ale jak dokładne to jest? Pozwala np. na
celowanie do przeciwnika lub machanie mieczem? ;P
Po drugie: Czy są podobne konstrukcje do PC? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/