Re: Temperatura procka Core 2 Duo 1, 8 GHz. Funkcja Q-Fan Control.

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:08:19 MET

> A co jest złego w 50 stopniach?
> S.

Nie wiem... Inne procki jakie mialem przyzwyczaily
mnie do temperatur ponizej 33-38 stopni (na jalowym biegu).

Nostradamus (odpowiedz nizej) pisze, ze ma o wiele chlodniej
i to po pokreceniu. Czy to nie dziwne?

Testowalem tez funkcje Q-fan Control. Wydaje mi sie,
ze wplywa ona tylko na obroty wentyla, nie na wydajnosc
procka. Po prostu w tybie Silent utrzymuje procesor
na wyzszych temperaturach, dopoki moze trzymajac
niskie obroty.
Ale nawet w trybie "Performance" temperatura nie sapdla
mi ani na moment ponizej 50.

Pozdrawiam,

latet