Wybór nagrywarki DVD, pytanie inne niż wszystkie ;)

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:05:34 MET

Witam!

W moim starym, często jednak jeszcze używanym przez pozostałych
domowników komputerze padł napęd CD-ROM. Postanowiłem zastąpić go
nagrywarką DVD (komputer był modernizowany i jest jeszcze na tyle
sprawny, że udźwignie nagrywanie bez problemu). W swoim obecnym, nowszym
komputerze mam LG GSA-4167B, z której (mimo świadomości wielu wad, jak
np. testowanie błędów) jestem bardzo zadowolony - jest cicha i nigdy nie
było z nią problemów. Postanowiłem, że włożę ją do tego starego
komputera a do nowego kupię (jak się uda;) coś jeszcze lepszego :)
Czytając archiwum grupy widzę, że najbardziej polecane są Pioneer 111
(bez D;) oraz różne produkty NEC'a. Posty pochodzą jednak sprzed
dwóch-trzech miesięcy, a przez ten czas na pewno pojawiło się coś nowego
;) Dlatego proszę osoby będące na bieżąco w temacie nagrywarek, o
wskazanie jakiś konkretnych, dobrych modeli. Szczerze mówiąc, to na
testowaniu błędów wiele mi nie zależy, chcę tylko by nagrywarka była jak
najcichsza i niezawodna.

PS. Na Pioneera musiałbym czekać... Za to na półce w sklepie leży pełna
oferta LG (znowu;) z LightScribe'm. Który z wymienionych modeli
(ewentualnie, gdybym musiał zbyt długo czekać na coś innego) wybrać:
GSA-H12L, GSA-H12N, GSA-H22L, GSA-H22N. One praktycznie niczym się nie
różnią :O Słyszałem jeszcze wiele dobrego o H10N.

Wielkie dzięki za pomoc :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)