Problem z PS/2 w Notebook'u!

Autor: Krasny <krasny1_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:00:17 MET

Witam wszystkich.
Otóż Notebook posiada Touchpada i ma wyjście PS/2. Problem jest
taki: po podłączeniu myszki przed włączeniem laptopa i po
załadowaniu się sytemu WIN98se myszka zaczyna wariować tzn. nie
zależnie co bym zrobił, po ruszeniu myszki wszystko się załacza,
poprostuy wariuje. Tak samo się dzieje z TouchPad'em. Po wyłączeniu
myszki nic się nie zmienia tzn TouchPad tak samo wariuje, jedynie
pomaga restart komputera. Najdziwniejsze jest to, że jak podłącze
myszkę po załadowaniu się systemu wszystko działa pięknie i bez
zarzutu, tak samo jest z TouchPad'em. Problem występuje tylko i
wyłącznie kiedy załącze myszkę przed ładowaniem się systemu.
Mysz jest zwykła napewno działa i sprawdzałem już wiele mysz na tym
Notebook'u z takim samym rezultatem. Nie wiem czy PS/2 jest dobry ale
wskazuje że działa tylko po odpowiednim załączeniu tej myszki czyli
po załadownaiu się systemu. Moze to być wina ustawienia Biosu - tego
również nie wiem.
Problem nie jest poważny ale to troche utrudnia użytkowanie :)
Przeglądałem oczywiście prawie wszystkie wiadomości z serii
'problem z PS/2' nie doszukałem się, więc zadaje pytanie.
Może również być problem z płytą główną bo jest tak stara jak
powstawały pierwsze Notebook'i, jak i również cały Notebook.
Pozdrawiam i dzięki ewentualnie za odpowiedzi.