Re: Stacja graficzna - jaki sprzet ?

Autor: Vertex <joke_at_verkomp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 13:57:35 MET

> Aplikacja dobrze obsługuje?

TAK. Sprawdzalem w Maxonie. Pelna obsluga do 8 prockow (32 i 64bit) zarowno
core duo, opter i xeony tzn. np. jak core duo do 4 procki
=
4 procki * 2 rdzenie = 8 prockow :)
albo 8 prockow jednordzeniowych

> Firmowe, szybkie.

> Coś mało. Dysponujesz ładną kwotą. Dyski lepiej większe, ja bym brał
> min. 4 (RAID 0+1), może nawet 5. ...

500GB to i tak juz duzo ale pomysle ....

> Jest gdzie składować dane? Może streamer?

Myslalem o nagrywarce dvd i plytach dvd-rw ... a ponadto kopie projektow mam
codzienne robiona sktyptami na serwer firmowy