Re: Najtanszy dobry UPS

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 13:57:17 MET

Użytkownik "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org> napisał w
wiadomości news:elp483$mkb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Potrzebuje kupic UPS, nie zalezy mi na dlugosci czasu pracy na nim, tyle
> zeby zdazyc zamknac system. Co mozna kupic najtaniej, majac 400W zasilacz,
> 17" monitor kineskopowy EIZO, A64 3000+, 1 dysk, 1 dvdrw, geforce 7600gt ?

Witam

Do 300 zl kupisz APC SMART 700Inet bardzo zacny zasilacz awaryjny choc to
stara konstrukcja jednak bije na glowe takie wynalazki jak Ever czy inne
nowe badziewia.
Aha ma prawdziwa sinusoide na wyjsciu. Zarowke 100Watt okolo 1,6 godziny mi
podtrzymywal a zestaw 20-30 minut na akumulatorach nie pierwszej mlodosci.
Zobacz na allegro w tej cenie co podalem spokojnie kupisz ten model z nowymi
akumulatorami i gwarancja.

Mirek