Re: monitor lcd + tuner tv??

Autor: MooNTER <email.znajdziesz_at_w.naglowku.wiadomosci>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 13:17:49 MET

Patrze, patrze, a tu kto? pawelo_pl ! Wychyla sie z
news:elr8va$lv7$1@atlantis.news.tpi.pl i rzuca te oto slowa:
> Chwila pisałeś, ze chcesz go podłączyć do LCD 19" a tam nominalną
> rozdzielczością jest 1280 x 1024. Czyli w/w tuner właśnie taką
> rozdzielczość obsługuje

zaczalem watek od monitora 22"...

.> Tu : http://pclab.pl/art20310-7.html masz test tego tuner i ośmiu innych
> - między innymi ten test zaważył na tym, że go wybrałem.

wlasnie, pytalem googla o tunery i nie moglem znalezc jakis testow...
dzieki!

--
Pozdrawiam!
MooNTER