Re: monitor lcd + tuner tv??

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 11:27:21 MET

MooNTER napisał(a):
> Patrze, patrze, a tu kto? pawelo_pl ! Wychyla sie z
> news:elqsjv$6c9$1@nemesis.news.tpi.pl i rzuca te oto slowa:
>
> z tymi tunerami to tak wyskoczylem - nie czytalem dokladnie co tam maja, po
> wglebieniu sie znalazlem pixelview box3 (299zl). Tego twojego nie widzialem,
> choc szczerze mowiac telegazeta by mi sie przydala...
> Mam tylko pytanie: w opisie tunera podana jest maksymalna rozdzielczosc -
> czy jest to maksymalna rozdzielczosc samego tunera, czy jaka przepuszcza?
> prosciej: jesli monitor ma np max 1600x1200, tuner max to 1024x768, to czy
> [...]
Chwila pisałeś, ze chcesz go podłączyć do LCD 19" a tam nominalną
rozdzielczością jest 1280 x 1024. Czyli w/w tuner właśnie taką
rozdzielczość obsługuje .Zasada jest taka, że rozdzielczość jest
maksymalnie taka, jaką obsłuży jedno z urządzeń - ale uwierz mi nie ma
znaczenia czy jest to 1024x768 czy 1280x1024 obraz jest świetny.
Tu : http://pclab.pl/art20310-7.html masz test tego tuner i ośmiu innych
- między innymi ten test zaważył na tym, że go wybrałem.
Pytałem się użytkowników allegro którzy kupili tunery inne na aukcji i
opinie ich były negatywne między innymi dwie opinie że tuner padł po
dwóch tygodniach. Żeby nie narazić się sprzedającym nie będę podawał
linków do aukcji . Podam tylko że cena jednego to 119 zł za sztukę (
tuner z wbudowanym głośnikiem ) oraz 195 zł TV BOX LCD - Z FUNKCJĄ
PICTURE IN PICTURE .
Oczywiście wybór pozostawiam tobie - jak dla mnie znaczenie miało to ,
jak tuner jest czuły ( po co mi tuner który po podłączeniu do kablówki
by szumiał).Acha co istotne gwarancja. Tunery z allegro mają tzw.
Euro-gwarancie a z nimi jest różnie( najczęściej nie są honorowane w
Polsce). Lepiej kupić Tuner w Polsce z dwuletnią gwarancją..