Re: jaki windows?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 10:38:37 MET

Dnia Wed, 13 Dec 2006 17:28:25 +0100, schizoidalna napisał(a):

> Plyta glowna, tak? Jejku nie wiem, taka pod c333 akurat.

Bądź taka miła, spisz i podaj ten napis który pojawia się na dole ekranu
zaraz po właczeniu kompa. Czasem trzeba parę razy włączyć komp żeby go
zdążyć odpisać :)
Ostatnio z tydzień usiłowałem uruchomić odtwarzanie filmów na płycie
PC-chips m726mrt. Procek Celeron 433@500 na FSB 75. Nawet na qv.exe się
cięły, a na subedicie z ffdshow to już istna katastrofa. Przypuszczam że
najbardziej szkodził brak DMA na dysku twardym, ale chipsety ALi mają błąd
a poprawki znanej jako wprcs nie udało mi się uruchomić.

--
Jacek