Re: jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 17:28:25 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Filmy divx na cel333?? Powiedz jaka płyta? I jaki plajer?

:)))
Tak, tak!! W poczatkach swej dzialanosci chodzil mi kazdy film. Potem
juz co jedenasty nie chcial. Na dzien dzisiejszy jeden idzie bez
zawieszen, drugi - choby nie wiem jak kombinowalo przy kodekach,
zawiesza masakrycznie. Ale w najgorsyzm przypadku co drugi film - wiec
male przytulne kino mam:). Ewentulanie jest plajer vamp, ktory co 3 taki
tragiczny do obejrzenia film odtworzy.
Plyta glowna, tak? Jejku nie wiem, taka pod c333 akurat.
Plajer tylko SubEdit najnowszy , przy ffdshow (wiecej kodekow i wiecej
kombinacji oznacza - mniej filmow ktore pojda).