Re: monitor lcd + tuner tv??

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 07:53:41 MET

Dominik76 napisał(a):

> Ogólnie pomysł jest ciekawy, zależy jeszcze jakiej jakości sygnał generuje ten tuner.
>
> Ale ważna uwaga co do monitora. Nie bierz do telewizji nic na TN.
> Bardzo małe konty powodują utratę jakości obrazu. Zapomnij o położeniu
> się na kanapie i oglądaniu TV. Bo zwłaszcza od dołu matryce TN tracą
> mocno na prezentacji barw i wszystko staje się ciemne.
>
> Po drugie 99,9% programów z tunera nadawanych jest
> w formacie 4:3 więc kupowanie panoramy traci sens.
>
> Najlepszym rozwiązaniem będzie dobra 19.
>
> Znajomy po przeczytaniu tego tekstu:
> [...]
Dodam tylko że posiadam Monitor LCD Belinea 19' i do tego dokupiony
tuner: Leadtek Winfast TV PROII TunerTV zewnętrzny za 240 zł i sprzęt
działa bezbłędnie. Nie polecam Ci kupować tunerów na Allegro - gdyż
według mnie są "dziadowskie" lepiej dołożyć parę złotówek i kupić ten
który polecam - ma naprawdę świetną czułość i krystaliczny obraz na LCD
- aczkolwiek pozbawiony jest bajerów typu PIP i Teletex - coś za coś..