Re: monitor lcd + tuner tv??

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 05:16:49 MET

> za ok 1300zl mozna kupic monitor lcd 22" (np taki:
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=8179&katid=22 ), na allegro sa
> tunery zewnetrzne za stokilkadziesiat zl (np taki:
> http://allegro.pl/item146503324_tuner_lcd_dziala_z_kazdym_lcd_bez_sciemy_.ht
> ml )- czy taki zestaw moze zastapic telewizor, ew. moze lepiej kupic monitor
> 19" LCD z wbudowanym tunerem? a moze polecilibyscie inna opcje?
> Chcialbym sie zamknac w kwocie powiedzmy ok. 1500zl, chce ogladac tv bez
> wlaczania komputera, warto sie skusic na takie cos czy lepiej dac sobie
> spokoj?

Ogólnie pomysł jest ciekawy, zależy jeszcze jakiej jakości sygnał generuje ten tuner.

Ale ważna uwaga co do monitora. Nie bierz do telewizji nic na TN.
Bardzo małe konty powodują utratę jakości obrazu. Zapomnij o położeniu
się na kanapie i oglądaniu TV. Bo zwłaszcza od dołu matryce TN tracą
mocno na prezentacji barw i wszystko staje się ciemne.

Po drugie 99,9% programów z tunera nadawanych jest
w formacie 4:3 więc kupowanie panoramy traci sens.

Najlepszym rozwiązaniem będzie dobra 19.

Znajomy po przeczytaniu tego tekstu:
http://www.proline.pl/shop.php?id=news&subid=samsung_971p_jakosc_i_design_reonys&grupa=shop
kupił właśnie tego Samsunga i dokładnie jak autor tego artykułu
napisał, trochę z bliska daje po oczkach.
Ale do TV, multimediów to idealna sprawa - sam widziałem i potwierdzam!

A jak bardzo się napaliłeś na panoramę 22 cale to polecam:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
Co iiyama to iiyama!