Re: [kiedy] nagrywarki lightcribe wielokolorowe

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 00:17:46 MET

** Michal AKA Miki wrote:

> Znaczy ze jak niby? drukuje? bo drukarki do plyt CD sa do kupienia...
> A jesli wypalasz, to chyba wypalasz 1 laserem, udalo ci sie kiedys
> lutownica w drewnie wiele kolorow uzyskac?

> Ale w sumie, to ja sie nie znam, ja truskawki cukrem posypuje

Technicznie to niby by się dało uzyskać te kolory. Np. powierzchnia
płyty miałaby wielokolorowe warstwy i przepalałbyś je tworząc coś w
rodzaju matrycy łączącej mniejsze punkty jednego koloru (CMYK np.) w
większe punkty tworzące jakąś kombinację barw.

Tylko zasadniczo po co? Ja nawet nie wiem po co to LightScribe komu,
tradycyjny marker daje radę, no ale ja truskawki z cukrem... Poza tym
płyty traktuje jako bardzo tymczasowy nośnik to co będę w nich rzeźbił
jakieś obrazki... :)