Re: Nosnik flash zamiast FDD pod DOSem.

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 20:12:46 MET

Radosław Sokół wrote:

> Standard 1998 nie jest współczesny...
>
> (ja nie mam już żadnego Windows 98 w okolicy)

Hm, ja mieszkam w Twojej okolicy i ciągle na laptopie używam Win98 :)

bo:
- wszystko mi działa, to po co zmieniać
- win98 mam legalnie
- mam 128 MB RAM
- używam programów muzycznych MIDI, które nie chcą działać pod WinXP
itd.

a dowolny PD mi działa na Win98 - wystarczy trochę poszukać i
zainstalować uniwersalny driver do USB mass storage.

--
macminer (Gliwice, okolice ul. Zygmunta Starego)