Problem z kartą graf.

Autor: Tomek N. <tomeknie_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 17:51:49 MET

Hej!
Kupiłem kartę graficzną Gigabyte GeForce 7600GS GV-NX76G256D-RH.
Mam Windows XP.
Gdy odtwarzam dowolny film, to mam ciemny obraz, a po kilkunastu minutach
pojawia się niebieski ekran informujący, że system zostanie zrestartowany, aby
zapobiec uszkodzeniu.
Gdy gram, to po kilkunastu min. pojawiają się dziwne pasy i kolory, tak że nic
nie widać.
Oddałem ją do serwisu. Po 2 tygodniach odebrałem z informacją: "naprawiono".
Powiedzieli, że to może być wina zasilacza. Wydaje mi się, że mam dobry
zasilacz FEEL - 400ATX 400W. Sprawdziłem kartę i nadal jest problem.
Co mam zrobić? Czy karta jest wadliwa?
Dzięki z góry za pomoc.