Re: Nosnik flash zamiast FDD pod DOSem.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 17:05:47 MET

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:elp4k9$n7i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

A widzisz - jakbyś choć raz instalował system na takim dysku, to byś nie
twierdził z taką pewnością, że pytanie nie ma sensu i że stacja fdd jest
zbędna. Nie tylko nie jest zbędna, ale czasami jest wręcz niezbędna i nie da
się tego w prosty sposób nijak obejść.
A jak kogoś oko boli od patrzenia się w dziurę na dyskietki, to niech sobie
ją zaklei i nie będzie miał więcej głupich pomysłów ;-).

> Hmm... A to jest potrzebny nLite, czy te sterowniki integruje się z
> instalką XP tak samo, jak SP1/SP2?
> Moim zdaniem twoje pytanie nie ma sensu. Skoro DA SIĘ obejść problem z
> dyskietką, to niby czemu pchać się w to na siłę? Przecież do nowych
> komputerów nawet już jej bardzo często nie dają w standardzie...

Piewrszy powód - bo klienci nie proszą, bo wyczytali na grupie pecet, że to
"przeżytek". A potem śmiecą prośbami o pomoc. Drugi powód - bo BIOS płyty
głównej pozwala na emulację SATA jako PATA, co pozwala na postawienie
systemu i doinstalowanie sterowników po fakcie. Trzeci powód - bo do
komputera dołączona jest firmowa instalka Windows XP OEM zintegrowana ze
sterownikami. Tak postępują chyba wszyscy markowi producenci.

Problem dyskietek ostatecznie rozwiąże rozpowszechnienie się Visty, jako że
instalator tego systemu pozwala na dynamiczne ładowanie sterowników z
dowolnych nośników USB.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/