Re: Nosnik flash zamiast FDD pod DOSem.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 15:59:21 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> To wyjaśnij mi jeszcze, jak się stawia bez użycia fdd, supportowany
> jeszcze przez Microsoft system Windows XP, na dysku SATA. Bez używania
> nieznanej proweniencji programów typu nLite oczywiście.

Hmm... A to jest potrzebny nLite, czy te sterowniki integruje się z
instalką XP tak samo, jak SP1/SP2?
Moim zdaniem twoje pytanie nie ma sensu. Skoro DA SIĘ obejść problem z
dyskietką, to niby czemu pchać się w to na siłę? Przecież do nowych
komputerów nawet już jej bardzo często nie dają w standardzie...

# /George Orwell - Rok 1984/