Re: Instalacja win xp - NeverEnding Story

Autor: Aikus <aikus_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 12:34:42 MET

alacak napisał(a):

> Instalka "wiesza sie" w punkcie "instalacja windows".
> Napisalem "wiesza sie", bo faktycznie trwa, tylko ze w nieskonczonosc.
> Zmieniaja sie opisy fantastycznych mozliwosci win xp, migaja sobie
> kwadraciki w prawym dolnym rogu, jednak do konca ciagle jest 39 minut i tak
> cala noc.

Odpowiedzi nie znam/nie pamietam, ale kiedys wieszal mi sie instalator
XPka dokladnie tak jak Tobie i rowniez dokladnie w 39 minucie.
Nie pamietam jak to obszedlem, ale ciekawe, co tez ten instalator tam w
tej 39 minucie robi takiego...
Memtest i przetrzepanie pamieci (sugerowane juz przez niektorych) to
dobra sugestia...

--
Pozdrowienia!!
Aik