Re: Komp - czy uziemić?

Autor: Wiesiaczek <jolazielinska_at_vp.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 19:35:47 MET

Użytkownik "Kłapouchy" <john@doe.com> napisał w wiadomości
news:0bu254-0t6.ln1@closterkeller.colbatz.pl...

> Czyli kaloryfer. I nie jest to groźne dla sprzętu?

Nie jest groźne, nie zmieniałem tego połączenia przez kilka lat i nigdy nie
miałem żadnych problemów.
Oczywiście kaloryfer powinien być z rur stalowych, bo przeczytałem w tym
wątku, że niektórzy mają plastikowe, w co do końca nie wierzę.

--
Pozdrawiam (z Wa-wy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: