Re: Komp - czy uziemić?

Autor: Wiesiaczek <jolazielinska_at_vp.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 19:27:59 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ddzi2os67pd2.123rjbvd3nze1$.dlg@40tude.net...

> No nie, ręce opadają... Zdrowy rozsądek, znajomość rzeczy i wreszcie NORMY

Jakieś konkretne?

> narzucają obowiązkowo uziemienie przewodu zerowego co najmniej raz w
> określonym miejscu,

W gniazdku?!

   nakładają wypełnienie minimalnych parametrów na to
> uziemienie i zalecają stosowanie dodatkowych uziemień w miarę potrzeby w
> innych miejscach (oczywiście, w pewnej określonej konfiguracji sieci,
> powszechnie stosowanej w budynkach mieszkalnych).

Ciekawość mnie zżera, w których dodatkowych miejscach należy uziemić przewód
zerowy?

   Takie postępowanie
> pomniejsza sumę niebezpieczństw (tworząc owszem inne ale łatwiejsze do
> uniknięcia). A tu gość odradza uziemianie... no widać wie coś czego nie
> wie
> reszta świata :)

Odradzam uziemianie przewodu zerowego w gniazdku (bo o tym mówimy), zgadza
się, ale co ma do tego reszta świata?
Ta reszta to kto? Masz może na myśli siebie?

--
Pozdrawiam (z Wa-wy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: