Laptop w roli telefonu [NTG?]

Autor: Wiesiaczek <jolazielinska_at_vp.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 13:53:50 MET

Witam,
mam laptopa z modemem Agere Systems AC'97 Modem i szukam programu
pozwalającego używać go jako aparatu telefonicznego.
Idealnie byłoby, gdyby pracowal jednocześnie jako faks.
Wydawało się, że Fax Talk poradzi sobie doskonale, ale niestety, nie mogę go
uruchomić, prawdopodobnie string inicjalizujący jest niewłaściwy. Program
ten
był dołączony do innego modemu.
Może ktoś już to przerabiał? Może jakiś inny program faksowy lub wlaściwy
string AT który trzeba wpisać do Fax Talka?

--
Pozdrawiam (z Wa-wy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: