Re: W jakiej odleglosci siedziec od panoramy 19" ?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 12:28:31 MET

Michal Bien napisał(a):
[...]
> Nie wiem jak Tobie pasuje, ale mi duzo bardziej odpowiada koncepcja
> 2 monitorow z trybem dualview.

Gdzieś pisze w poprzedni poście, że do niektórych zastosowań to albo
panorama albo 2 monitory. Miałem już kiedyś w pracy mnóstwo monitorów na
biurku i nie chce do tego wracać.

[...]
> Dodam jeszcze ze jak dla mnie 19" LCD panoramiczny (16:9 lub jeszcze
> bardziej prostokatny) jest po prostu strasznie "niski" - przekatna
> rozjezdza sie w bok.
To fakt niestety, 20" już jest trochę lepiej ale komfort pracy to
dopiero 22". Tak sądze bo jak na razie nie mam takiego olbrzyma, być
może niedługo.

Być może są zastosowania, w których 2 monitory biją na głowę panorame.
Jeśli monitor ma też dodatkowo służyć do grania i filmów to IMHO
panorama wygrywa, tyle że rzeczywiście co najmilej 20".

Czyli jak dla mnie: masz dość kasy kupuj panorame 20"/22", nie masz -
kup 19" ale 4:3. Tyle co do mody na panoramy, bo do pierwszego postu w
tym wątku ma się to nijak oczywiście :)

Pozdrawiam
Sebastian