Re: Komp - czy uziemić?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 10:31:33 MET

Dnia Mon, 11 Dec 2006 20:13:37 +0100, Kłapouchy napisał(a):

> Uziemienia w gniazdku nie mam. Skoro ja nie mam to i cały blok nie ma.
> A z tego co wiem najlepsze uziemienie jest właśnie w kaloryferze ;)

Nie bądź tłuk. Skoro nie masz, jak to nazywasz, "uziemienia" w gniazdku
(poprawna nazwa to zerowanie bądź przewód ochronny) to sobie wymień
gniazdko na takie z bolcem za 5zł i podłącz do bolca to co w gniazdku
znajdziesz, czyli przewód ochronny (lub zerowy).
Inni doradcy niech wreszcie przyjmą do wiadomości że przewód zerowy jak i
ochronny SĄ UZIEMIONE i nie ma w zasadzie potrzeby szukania innego
uziemienia.

--
Jacek