Re: Ile laptop traci na wartości?

Autor: Anka <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 23:31:32 MET
Message-ID: <77a7.000001a9.457ddc43@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> zdecydowanie polecam della
Dell jest fajny, dopóki nie trzeba z nim iść do serwisu. Wysyłają go do jednego
punktu w Polsce - a poza tym na Dellach mało kto się zna. To taka elita w
Polsce jeszcze...zakup części do serwisowania odbywa się poprzez podanie numeru
seryjnego urządzenia - gość mi w serwisie mówił, że strasznie się z tym bawią.
No i na pewno nie ma tego w cenie 2 tyś., a sam Dell Polska sprzedaje laptopy
tylko klientom korporacyjnym (czyt.: trzeba mieć działalność gospodarczą, żeby
kupić u nich bezpośrednio).

pozdrawiam
Anka

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Tue Dec 12 00:45:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Dec 2006 - 01:17:51 MET