Re: jaka niedroga grafika AGP?

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 21:48:18 MET

Paweł Kaczmarski wrote:
> Użytkownik "Andrea" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości

> Masz rację - w opisie, który skopiowałem był błąd - to ewidentnie jest
> 128 bit.
>
> Swoją drogą to chyba te wszystkie karty są zupełnie porównywalne i chyba
> nie ma większej różnicy, którą wezmę. Pozostaje putanie - czy 256 MB
> RAMu ma tu jakiś sens.
>
> Paweł

To zależy czy w ogóle myślisz o użyciu karty w trybach 3D czy nie, bo
różnica leży tylko w ilości tekstur możliwych do załadowania do lokalnej
pamięci karty. W trybach 2D to kompletnie nie ma znaczenia, podobnie jak
w sumie wydajność karty; znacznie ważniejsza jest jakość zastosowanych
podzespołów, bo to się odbija na jakości obrazu; akurat bardzo
pozytywnie tutaj oceniam wspomnianego wcześniej GeCube, podobnie jak
kartę z mojej sygnatury. Jakkolwiek byś nie zdecydował, wystrzegaj się
kart z analogowym złączem podłączanym taśmą - w wyższych
rozdzielczościach to jest masakra jeśli chodzi o jakość obrazu - a jest
ich teraz sporo na rynku.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF