MSI P965 Neo-F

Autor: Arek <aro>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 21:48:09 MET

Witam serdecznie, mam pytanie. Nabylem takie MOBO. W user guide jest
wyraznie napisane co do pamieci ddr2 800 MHz - NIE OBSLUGUJE PAMIECI W
MODULE 1 GB - co to oznacza, ze nie moge obsadzic w ogole takiej
pamieci czy nie moge jej obsadzic samej (tzn musza byc obsadzone dwa
sloty jak za starych pamieci, czyli 2 x 1gb) czy tez pozostaje mi opcja
4 x 512 Mb w dualu, koniecznie sie upieram przy 2 gb i 800 MHz, chyba
ze nizsza magistrala.
Procesor - Core 2 Duo E6700 2.67ghz
Grafika - MSI 7900GTO 512MB DDR3 DVI TVO SLI ready PCI-E
Pamieci - (takie bym chcial) - DDR2 6400 Corsiar 2 x 1GB (albo
ostatecznie jedna 1 GB).
Acha i czy moge na tym MOBO obsadzic 7200, np. takie
http://www.ebuyer.com/UK/product/116751.

Pozdrawiam.
Acha a tak przy okazji to jakie sa Wasze opinie na temat tej plyty
(wiem ze do overlockingu sie nie nadaja ale na tym akurat mi nie
zalezy).