Re: czy warto inwestowac w jednordzeniowy ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 18:35:27 MET

Dnia Mon, 11 Dec 2006 15:45:50 +0100, Mich@l napisał(a):

> marek napisa?(a):

> Zdecydowanie tak. Mam podobna; konfiguracje; do Twojej i postanowi?em
> przeczekac' na P IV 2800, 1,5 GB RAMu i Radeonie 9600Pro do czasu az.
> pokaz.a; sie; MB pod Core 2 z w miare; wydajna; zintegrowana; grafika;
> wspieraja;ca; DirectX 10. Vista nie zaja;c, nie ucieknie ;)

Na Visielcu mi nie zalezy. Nie gonie za nowinkami, aczkolwiek zauwazylem
juz jakas manie wsrod bucow i szpanerow. Jak w jednej z reklam "Oni maja
juz Viste, a ty ?" :)

Ok, dokupie moze jedna kostke 1GB. Ostatnio ceny pamieci szalaly, ale
wydaje mi sie ze 400 PLN za 1 GB to juz i tak tanio.

Mam Raid 0 i na nim VM. Gdy odpale pare distro Linuxowych czy Solarisa, to
procek nie idzie pelna para, natomiast na dysku nie gasnie czerwona
kontrolka :) Wydaje mi sie, ze to jednak efekt braku pamieci, bo wolnej
zostaje tylko 20-40 MB :(