Re: Linksys WAG54G V1.2 - zrywanie połączenia komputer-router.

Autor: KatMPB <katmpbWYTNIJTO_at_tenbit.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 18:29:11 MET

> Użytkownik "KatMPB" <katmpbWYTNIJTO@tenbit.pl> napisał w wiadomości
>
> Najnowszy soft na tym routerze? Testowałeś na Tomato ?

Najnowszy soft to ten orginalny przy kupnie, czyli 1.01.6.
Kiedyś próbowałem upgrade, ale nie zmienił się na nowszy.
Próbowałem kiedyś też upgrade na nie pasujący do tego modelu, ale też się nie
zmienił, czyli chyba nie ma to wpływu na jego działanie.

Próbowałem upgrade przez stronę WWW i przez program tftp, nie idzie.

Nie wiem co to jest Tomato.

Pisałem maila, takiego jak na grupach, który czytałeś/czytałaś wysłać do
linksys i tam odpowiedzieli mi, że router najprawdopodobniej jest zepsuty.

Co ty o tym myślicz?

Z góry dzięki za pomoc.

Poz,

  KatMPB