Awaria? Wirus? Komputer sie nie wlacza,ale "mówi" :|

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 11:40:35 MET

Witam,

Wlasnie mi odbilo chyba... no po prostu nei wiem o co chodzi. Skladalem ze 3
lata temu komus komputer, wlasnie do mnie zadzwonila ta osoba, ze ma jakas
awarie: komputer sie nie wlacza (nawet Bios) czarny ekran od samego poczatku,
za to coś.. MÓWI ! Po angielsku jakis komunikat w kolko powtarza...

CZY KTOS SIE Z CZYMS TKAIM SPOTKAL ?! Bo ja sie zastanawiam o co tu chodzi :|

pozdrawiam,
KUBA