Re: monitor 16:9 VS Matrox G400

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 11:29:17 MET

"Soniak" <areob@op.pl> wrote in message
news:elcr31$54a$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Wlasnie nabylem nowy monitor LCD firmy LG
> Jest to 19 calowa maszyna - Panoramiczna 16:9
>

> Nie mam pojecia jak mozna ustawic odpowiednio parametry (
> rozdzielczosc) aby urzywac 100% monitora, ale zeby np. zdjecia dalo
> sie ogladac w ich rzeczywistej postaci. Jednym slowem jak ustawic na
> karcie Matrox G 400 rozdzielczosc ktora obsluzy 16:9 bez
> znieksztalcen.

Po pierwsze zmien karte, szczegolnie w sytuacji gdy LCD podlaczony jest
po DVI - tu nie bedzie zadnej roznicy miedzy ATI, NV czy Matroxem.

Po drugie stworz sobie rozdzielczosc panoramiczna w ustawieniach drivera
Matrox - np 1920x1080 - nie podales jaka natywna rozdzielczosc wiec po
prostu podaje ogolna relacje:

H *(9/16)=V
gdzie H liczba pikseli w linii, V liczba linii