Re: Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Michał <BLOKADA_salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 09:04:52 MET

> A wracajac do zasadniczego pytania: za 200 zl nie kupowac nic, lepiej
> jeszcze troche poczekac na tej wbudowanej GF6100 (no chyba ze trafi sie
> okazyjnie cos z drugiej reki), za ponizej 300 zl 7300GT 128MB GDDR3, za
> ponizej 400 zl 7600GS 256 MB GDDR3. Moze troche dodatkowego swiatla rzuci
> miare aktualny poradnik zakupow: http://www.benchmark.pl/sklep/top_10.html
> choc ceny sa tam nieco przestrzelone (mozna kupic taniej) - wiadomo -
> benchmark.pl to przybudowka Komputronika, a ten do najtanszych nie nalezy.

Za 200 to może lepiej kupić starego GF4 TI bo w tej cenie nic nowego do
Undengrand nie będzie.
Przykład tu
http://www.allegro.pl/item148180613_promocja_geforce_ti4200_128mb_oem_fvat_gw_3msc.html
nie jest już to dzisiaj cud techniki ale te gry będą jakoś chodzić. Ważne
jeszcze żebyś procka miał. Mam 3 TI i na lepszych prockach nie jest tak źle.
Oczywiście zakładam że masz AGP wejście ...