dublowanie audio w nvidia SS

Autor: PlaMa <mariush.p_wyciac__at_wp.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 01:56:06 MET

Hej!
Witam serdecznie wszystkich, to mój pierwszy post na tej grupie i mam
nadzieję, że mi pomożecie :)

Mam ja sobie starego, dobrego Abita NF7-s2. Używam wbudowanej w niego
karty graficznej, którą nVidia szumnie nazwała SoundStorm.
Teraz chciałbym, zdublować dźwięk lecący na przednich i tylnych kanałach
(mają osobne wyjścia).
Żeby wszystko było jasne - chciałbym by dźwięk w słuchawkach wpiętych w
wyjście przednich głośników i dźwięk w słuchawce z mikrofonem wpiętej w
wejście słuchawkowe i wyjście tylnych głośników był identyczny.

Zastosowaniem tego miało by być możliwość używania słuchawki z
mikrofonem bez konieczności ciągłego odłączania słuchawek stereo,
których używam zamiast głośników :)

pomożecie?

pozdrawiam.
PlaMa