Problem ze słuchawkami

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 01:18:26 MET

Mam słuchawki bezprzewodowe firmy Philips model: SBC-HC205

Od pewnego czasu zauważyłem że lewa strona gra trochę ciszej od prawej.
Założenie odwrotnie słuchawek też nie daje rezultatu. Już myślałem że mam
coś ze słuchem. Jednak okazało sie ze to wina sprzętu. Mówiąc prawdę jest to
trochę wnerwiające jak się słucha muzyki lub czegoś innego. Sprawdzałem w
Winampie jest ustawione na "Center" tak samo w głośności. Dlatego jedynym
wytłumaczeniem jest błąd sprzętowy.

Co to może być?
Czy jest jakaś szansa na naprawę?