Asus k8v-mx i Ati Radeon 9800 - problem wspolpracy

Autor: Marcin <marcinyy_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:45:28 MET

Znajomy zakupil kilka miesiecy temu komputer
a w nim plyta Asus k8v-mx z zintegrowana grafika i rewelacyjnie nowa karta
graficzna ati radeon 9800 256MB ;-) dysk samsung ...
Pech chcial ze karta padla po kilku miesiacach, w ramach gwarancji dostal
nowa
oczywiscie wczesniej sprzet wykazywal ciagle wady, zwisy restarty itp
ale jakos dalo sie z tym zyc bo graly na tym dzieci i roznie z tym sprzetem
bywalo,
po otrzymaniu nowej karty mnie przyszlo byc dane powalczyc z tym sprzetem
co zrobilem:
- instalacja nowego systemu, wszytskie aktualizacje, najnowsze sterowniki
   po instalcji pierwszy ekran 3dmark03 i zwis
- dobra zaczynam kombinowac, wymiana zasilacza pamiec, nic, nadal to samo
- dalej jade sterowniki omega fast write off w kazdej konfiguracji,
aktualizacja biosu
   nadal to samo
- jedynie co pomoglo to AGPx4

czy plyty Asusa to taki szajs?
co teraz mam powiedziec tamtym chlopakom w serwisie
by wymienili plyte, czy karte na inna nowsza ktorej ta plyta i tak nie
uciaganie?
a moze zadac im pytanie skad wytrzasneli w czerwcu 2006 Radeona 9800?