Re: Ile laptop traci na wartości?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:36:44 MET

"34ferdek" <34f@kt.com> wrote in message
news:elhe3g$8s1$1@node4.news.atman.pl...
> zdecydowanie polecam della
> laptopy bardzo tanieja kilka lat temu laptop za 999dolarow to byla bardzo
> niska cena dzisiaj wszysytkie laptopy sa za 600-700dolarow a nawet dobre
> della na procku amd mozna kupic za 500dolarow

a mozesz mi pokazac DELLa na procku AMD?
Z tego, co mi sie kojarzy, to oni dopiero zaczeli z AMD wspolpracowac...
Wczesniej tylko intel...
Przynajmniej tak czytalem w ich biuletynach, ktore do mnie przychodza...

Co do tematu - od 2 lat pracuje na Latttude D505, potem D510. Mamy tych
laptopow juz kilkanascie (najstarsze dochodza juz do 3 lat). Generalnie to
sa fajne maszynki, ja bym sie przyczepil tylko drobnych, malo znaczacych
szczegolow (np brak potencjometru glosnosci i zle dobrana skala glosnosci).
Poza tym czasami baterie sa za luzne.
W modelu 610, ktory mam pod swoja piecza mamy bardzo dziwny problem, ze
wifi/bluetooth dziwnie bzyczy jak jest WYLACZONY (w normalnej pracy niemal
nieslyszalne, ale w domu w nocy dokucza dyrektorowi :) )
Ale poza tym to bardzo solidne maszyny - niestety przy tym bardzo drogie
(przynajmniej nowki). To sa mercedesy w cenie mercedesow :)

Pozdrawiam
Michal