Re: e-book

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:00:33 MET

** chris wrote:

> Nawet nie wiem specjalnie na ktora grupe to pytanie zadac...

Być może bardziej na grupie jakiego systemu operacyjnego pytanie
dotyczy, zakładam Windows XP.

> Sytuacja wyglada nastepujaco:

> Bardzo czesto skanuje rozne rzeczy, uzywam do tego irfanviewera i
> funkcji skanowania wsadowego. Efektem tego sa ponumerowane pliki jpg.
> Wolalbym jednak miec wszystko w jednym pliku pdf. Jak to zrobic?

Jak bezpośrednio skanować do takiego PDF to nie wiem. A tak jak robisz
do tej pory to mając już ten zbiór ponumerowanych plików możesz je
"wydrukować" za pomocą wbudowanego w XP kreatora wydruku zdjęć
pseudo-drukarki, która wypluwa plik PDF. Np. CutePDF, PrimoPDF,
PDFCreator i inne takie.