Re: za tysiąc z ogonkiem - prośba o ocenę

Autor: Rafal O. <rafal_x_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 20:22:20 MET

maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał(a):

> -Naście zł kosztuje w sklepie regulator obrotów. Kupić i BOX-owy wentyl
> spowolnić o 1/3.

A ja proponuję z boksowego zestawu wyrzucić tylko wentylator
i zamontować jakiś inny, co kręci się maksymalnie na 2000 obr/min.
Np. Revoltec, Qoltec, CoolerMaster - te dwa pierwsze są w wersjach 70x70mm.
Tego ostatniego kupiłem za 22 zł z radiatorem.

Bit-maszyny AMD z Cool'n'Quiet, o ile nie masz cały czas 100% obciążenia,
praktycznie nie grzeją.

--
Pozdrawiam, Rafał.