Re: odbicie partycji systemowej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 13:11:25 MET

"quong" <not_avaible@for.custom.person.pl> wrote in message
news:elggmh$3ga$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Chciałem się zapytać, czy jest możliwość odbicia partycji systemowej na
> inną partycję drugiego dysku?.
>
> Mam dwa dyski jeden nowszy, szybszy a drugi starszy. Ten szybszy
> potrzebuję do innych celów i nie chcę trzymać na nim systemu. Nie bardzo
> jednak uśmiecha mi się instalowanie wszystkiego od nowa na drugim dyziu,
> gdyż jest tego trochę, specjalnie po konfigurowane itd. Dlatego mam
> pytanie: czy jest jakiś prosty sposób odbić w całości partycje systemową
> (C:) na partycję drugiego dysku, aby po jego późniejszym zamontowaniu na
> [...]

Zrobisz to całkiem za darmo i bez kombinowania z fixmbr, fixboot,
ustawianiem aktywnej partycji etc. etc., małym darmowym programikiem
CopyWipe http://www.terabyteunlimited.com . Nie jestem tylko pewien czy
zeruje on podpis docelowego dysku, chyba nie, więc tak czy tak będziesz
musiał wykonać fdisk /mbr - inaczej nowy system nie wstanie bądź po prostu
nie zalogujesz się do niego (MS KB 249321).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/