odbicie partycji systemowej

Autor: quong <not_avaible_at_for.custom.person.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 08:29:08 MET

Witam
Chciałem się zapytać, czy jest możliwość odbicia partycji systemowej na
inną partycję drugiego dysku?.

Mam dwa dyski jeden nowszy, szybszy a drugi starszy. Ten szybszy
potrzebuję do innych celów i nie chcę trzymać na nim systemu. Nie bardzo
jednak uśmiecha mi się instalowanie wszystkiego od nowa na drugim dyziu,
gdyż jest tego trochę, specjalnie po konfigurowane itd. Dlatego mam
pytanie: czy jest jakiś prosty sposób odbić w całości partycje systemową
(C:) na partycję drugiego dysku, aby po jego późniejszym zamontowaniu na
[primary master] odpalał system i wszystko było by z nim w porządku?

Będę wdzięczny za odpowiedź i pomoc

--
Pozdrawiam
Qu.